lördag, december 05, 2009

Flyttad blogg

Hej vänner!
Kan ju börja med att säga att jag ber om ursäkt för uppehållet, men jag menar det inte. Har haft andra saker att göra och blogspot är inte precis en lockande platform.

Ville iallafall berätta att ni hittar mig på koppmednudlar.se
i alla fall. Den bloggen har inte alls samma inriktning, utan den har faktiskt ett mål. Meningen är at den ska följa med mig ut i karriärslivet och att jag ska försöka förmedla saker som är viktigt för reklam/design intresserade, och jag ska inte skriva speciellt personligt. Om jag skriver personligt så blir det garanterat positivt och tydligt, jag vill ju inte tynga ner er!

Så, sätt era bloggrolls att peka mot min nya sida, luta er bakåt och läs mina nya inlägg eller kolla in min portfolio (som ska komma upp innan slutet på december) :)

Inga kommentarer: