söndag, maj 03, 2009

Sommarens ankomst är vacker

Ja, så är det. Sommaren är påväg. Våren är i sitt kraftigaste skede och varje liten cell i min kropp skriker till mig. "Jokke, det är bara en månad av skolgång kvar till sommarlov nu!" säger de. Jag tror inte att det skulle kunna kännas bättre. Jag har bara ett fåtal arbetsuppgifter som jag måste lämna in innan sommarlovet och skolan är väldigt slapp över huvud taget, så det är nu jag mår som bäst.

Om en vecka är jag i huvudstaden med P och hälsar på hennes syster och dennes pojkvän. Trevligt, misstänker jag! Synd att jag missar raketfilms tävling, men man kan inte få allt man pekar på. Jag väljer hellre P än en amatörfilm, men jag önskar självklart de andra sm skulle varit i mitt lag lycka till! Jag hoppas att ni gör en bra film nu, CJ och Anders :)

Inga kommentarer: