onsdag, april 22, 2009

Angående domänköp och konvent

Sondre är bäst. Så är det bara. Eller... Kanske inte bäst. Först kommer ju Pernilla, sen kommer sommarens solnedgångar osv. Efter det kommer dock Sondre, helt klart!

Nu undrar ni säkert "Jaha, men vad fan har norskdjäveln gjort för att förtjäna denna upphöjning? Tänt det röda ljuset?". Jag ska ta och berätta för er att min kära Sonnelir har sagt att jag får ha min webbsida på hans server. Det är galet schysst, faktiskt.

Jag har alltså börjat titta efter möjliga domäner(adresser) jag skulle kunna ha. jokke.se är upptaget, jokkew.nu låter cheezy osv. Därför har jag valt att köra med Nudelkopp.com! för lite mer än en hundring per år så har jag en skön adress. Låter det bra?

I helgen blir det nog konvent. Skulle egentligen ha varit iväg till uppsala, men det har blivit flyttat. Eftersom jag inte heller kunde ha lan, som jag ville, så får jag helt enkelt besöka min moderförening Decaflaekur och spela munchkin och lite rollspel. Awesome, även om jag inte är så intresserad längre.

Inga kommentarer: